Další novinky...

 

Po zdlouhavém pátrání na internetu i v knížkách oslovil jsem zástupce Společnosti pro historii potápění v Praze, jestli náhodou nezískám nějaké informace i tímto způsobem. jaké bylo moje překvapení, když jsem před několika hodinami nalezl v e-mailu odpověď od pana Miroslava Zverky, 1. místopředsedy této organizace. Dovolím si ocitovat...

 

"Dobrý deň pán Říha,

 

k vášmu dotazu nižšie posielam nasledujúce informácie.

O pôvode helikoptéry Mi-4 na jeřábu nad lomem v Hříměždicích by vám vedeli viac povedať: plk. Douša a plk. Miroslav Čepický.

 

Pán Ondřej Šebek z Prahy bol veľmi dobrý kamarát viacerých členov HDS CZ, ale nestihol byť našim členom, zomrel skôr ako vznikla Spoločnosť pre históriu potápania Česká republika (HDS CZ).

 

V prílohe vám posielam fotografie k spomínanej udalosti Mi-4 v Hříměždicích.

 

S pozdravom

 Miroslav Zverka

1. místopředseda HDS CZ
www.hdsczech.cz"