ANZAC-CS - Milý Frankie...

Snad mi to Martin promine, že jsem sem dal jeho dopis v plném znění. Ale IMHO to není nic, co by se nehodilo. Naopak, pro nás je to zpětná vazba v té nejkrásnější, nejlidštější upřímné podobě...

... nevím, jestli ještě poletuješ, nebo už jsi dorazil do matičky Prahy. Každopádně ti chci hrozně poděkovat za vůbec pozvání, nemluvě o ocenění. Neskutečně jsem si to užil, byl to pro mě jeden z nejlepších tripů, co jsem zažil. Pocta, jak ocenění, tak tam s vámi vůbec být a konečně se potkat osobně.

Nevěděl jsem, co od toho očekávat, od lidí, prostředí atd., zprvu jsem byl sice nervózní a bylo to pro mě trošku nezvyklé, ale jak jsem vás poznal, rozpovídal jsem se a zjistil, že i v tom českém letectví jsou opravdu pohodoví lidé. Moc se mi líbil klub, akce jako taková, událost, fakt jsem se cítil byt hrdým Čechem, co má tu čest být při této vzácné události, až tam mi to došlo. Organizátorsky jsi to zvládl skvěle, na drobné chybky, technické potíže se vykašli, když jsem se koukal kolem, nebyl nikdo, kdo by se toho chytl, všichni si užívali atmosféru svátečního dne. Přeci jen to nebylo v ČR, abys byl vystavený palčivé kritice. I Erin, na to, že půlku nerozuměla, mi poděkovala, že jsem ji vzal s sebou, byl to speciální den.

Můžeš na sebe a ostatní být právem hrdý, vím že to bylo logisticky moc těžké zorganizovat něco takového na dálku, ale opravdu jsem byl nadšený a myslím, že nemluvím sám za sebe.

Do clubu v Brisbane se chci určitě na pár dní vrátit, skvělí lidé a zároveň chci být i nápomocný Svazu letectví, když to půjde. Cítím se být dlužníkem. Jak říkám, teď ještě rok, rok a půl, nemám upřímně čas ani na to mít partnerku, tak je pro mě náročné lítání v kombinaci s mou prací, kde postupně přebírám vedení, což mi krájí čas. Ale určitě jsem schopný tu leccos zařídit, pomoci osobně. Prostě nevím, jak dlouho budu na NZ, jestli potom nebudu lítat v Austrálii, či kde. Ale líbí se mi práce, odkaz, který nesete, a chci byt součástí. Takže se mnou můžeš počítat, ať už to bude zase v Aussie, nebo až budu v ČR, tak si pamatuju, ze máme rozpitou nějakou slivovičku, tak to alespoň dokončíme (i na NZ mám sbírku). Alespoň to jsme stihli, každopádně až budeš zase poletovat kolem, nezapomeň mě navštívit, budu rád tvým průvodcem po NZ, určitě ti ukážu místa, kde jsi ještě nebyl, zázemí u mě a program je samozřejmostí. Kdybys ještě o té akci věděl, jestli vyjdou nějaké ty profi fotky, nebo videozáznam, nebo kdy vyjde ten časopis, či další publikace, dej mi prosím vědět, doma jsou z toho na větvi, tak ať něco neprošvihnou. Určitě budem v kontaktu... 

S pozdravem 
Martin Soulek