Vyznamenání prezidenta České republiky...

Vážení přátelé, vážení,

 
rád bych Vám poděkoval k naší společné iniciativě, kterou se podařilo letos dovést ke zdárnému konci a panu Janu Horalovi bylo uděleno státní vyznamenání in memoriam.
 
Velmi si vážím Vaší pomoci a ochoty, kterou jste mi poskytli v roce 2020, ač jsem si vědom, že jste ve svých spolcích a společnostech, kde zastáváte vedoucí funkce nebo jste členy nejužšího vedení, museli sami řešit řadu těžkostí a komplikací. Přesto jste mi neodmítli podat pomocnou ruku, za což Vám ještě jednou děkuji. Řada z Vás zaslala prezidentu republiky za své organizace vlastní doporučující dopisy.
 
Na tuto nebývalou a masivní odezvu, kdy státní vyznamenání podpořila řada osobností a respektovaných společností, jsem odkázal i v dopise prezidentu republiky v roce 2021, ve kterém jsem ho o udělení vyznamenání znovu požádal.
 
Rád vzpomínám na mnoho milých a přátelských rozhovorů s Vámi. Ač si pan Horal na ocenění nepotrpěl, jsem přesvědčen, že jako republika jsme panu Horalovi takové vyznamenání dlužili.
 
Seznam všech podporovatelů naleznete zde:
 
Doplnil a finalizoval jsem také životopis pana Horala:
 
Přeji Vám všem hodně zdraví a úspěchu ve Vaší práci a děkuji
 
Jiří Kopal